حماسه ملی نهم دی ماه هشتادو هشت به راستی نشان دهنده اوج افتخار و قدرت ملت همیشه قهرمان ایران اسلامی است،حماسه ای که براستی می توان از آن به عنوان انقلاب سوم نام برد.

به گزارش شبکه وبلاگ نویسان استان هرمزگان؛حماسه ملی نهم دی ماه سرآغاز بیعت دوباره ملت قهرمان ایران اسلامی با رهبری و ولایت فقیه بود که  درس عبرتی بود برای بدخواهان و دشمنان ملت ایران .

به همین مناسبت شبکه وبلاگی استان هرمزگان جنبش عظیم حماسه نهم دی ماه را در سطح استان هرمزگان، در زمینه هایشعر،دل نوشته،گزارش،مصاحبه،عکس،فیلم،نظرسنجی و … راه اندازی نموده است و از تمام فعالان و وب نویسان استان دعوت می شود بار دیگر و اینبار در فضای مجازی با راه اندازی جنبش های حمایت از حماسه ملی نهم دی ماه در شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها عهد تازه ای ببندیم با آرمانهای این انقلاب و به دشمنان و بدخواهان کشورعزیزمان بفهمانیم که در هر کجا و هر شرایط که باشیم پشت این انقلاب و ولایت فقیه هستیم.

لطفا پس از انتشارو شرکت در این جنبش عظیم وبلاگی به شبکه وبلاگی استان هرمزگان”صدای دریا” اطلاع دهید تا شما را در جمع حامیان حماسه نهم دی ماه استان هرمزگان قرار دهیم.

 حامیان جنبش:

1- طواردیریا”شبکه وبلاگی شهرستان سیریک”

2-جوان نیوز”شبکه وبلاگی شهرستان حاجی آباد”

3-شبکه اطلاع رسانی هرمز

4-حرف تو”باشگاه وبلاگ نویسان ایرانی”

5- شبکه وبلاگی ساحل حرا شهرستان بندر خمیر

 6- پایگاه مذهبی حضرت مهدی(عج)




 نوشته شده در  یادداشت ثابت - جمعه 93/10/6ساعت  5:30 عصر